Leveransinformation
Leveransinformation â Nordisk Filt
đŠÂ Delade leveranser & flera paket
Av logistiska skÀl kan produkter frÄn en och samma bestÀllning ibland skickas separat. Det innebÀr att du kan fÄ dina varor i flera olika paket och vid olika tillfÀllen.
đ Â Korrekt adressinformation
För att sÀkerstÀlla en korrekt och snabb leverans, Àr det viktigt att du anger din fullstÀndiga leveransadress korrekt vid utcheckning.
Vi ansvarar inte för förseningar eller förlorade paket som orsakas av:
- Felstavade adresser
- OfullstÀndiga uppgifter
- Postnummerfel etc.
Dubbelkolla alltid dina uppgifter innan du slutför köpet.
đ Fraktalternativ
I kassan kan du vÀlja mellan olika fraktmetoder, inklusive:
- Gratis standardfrakt â levereras frĂ„n vĂ„ra leverantörer utanför Sverige
- Betalda expressalternativ (om tillgÀngliga)
âłÂ Behandlingstid & leveranstid
- Behandlingstid (packning och hantering): 1-3Â arbetsdagar
- BerÀknad leveranstid: 5-12 arbetsdagar efter behandling
Observera: Dessa tider Àr uppskattningar och vi kan inte garantera exakta leveransdatum.
âïžÂ SpĂ„rning av försĂ€ndelse
NÀr din bestÀllning har behandlats fÄr du:
- Ett e-postmeddelande med leveransbekrÀftelse
- Ett spÄrningsnummer (om tillgÀngligt)
Om du inte mottagit spÄrningsnumret inom 5 arbetsdagar, kontakta oss pÄ:
đ©Â kontakt@nordiskfilt.se (glöm inte att ange ditt order/bestĂ€llningsnummer)
â ïžÂ Oförutsedda förseningar
Vi strĂ€var efter att leverera i tid, men externa faktorer kan orsaka förseningar â t.ex.:
- Helgdagar
- Naturkatastrofer
- Transportstrejker
- Tullhantering
- Pandemier eller force majeure-situationer
Om din bestÀllning skulle försenas mer Àn 45 arbetsdagar, erbjuder vi en full Äterbetalning.
đ€Â VĂ„rt löfte
Vi pÄ Nordisk Filt Àr engagerade i att ge dig en trygg, spÄrbar och sÄ snabb leverans som möjligt.
VÄrt team jobbar hÄrt för att leverera dina produkter inom eller före berÀknad tid.
đŹÂ FrĂ„gor om leverans?
Tveka inte att kontakta oss vid funderingar:
đ©Â kontakt@nordiskfilt.se
Â